gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fredags regn...

Kategori: Allmänt

Känns helt okej med regn och lite svalare väder idag....
Det jag inte gillar är min värk....blir arg när jag har svårt att göra det jag vill...

Tvättat..handlat...gjort lunch

Blev Lax & Potatis och en go sås...med Gräslök- Citron- Vitlökspeppar Troccomare Örtsalt- Grädde Smör & Äggula!
Sallad till!


Gjorde även en Kladdkaka..det var längesen...åt den med Hallon & Grädde till Kaffet!



Nu ska det bli en promenad...regn eller inte- ut måste jag!

Ha en fin fredag alla! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    ja det var så häftigt.

    vi får ta och fika snart.

    trevlig lördag min fina vän kraaam

    2011-08-06 | 17:14:14
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • walla säger:

    Idag längtar jag hem. Hade mer än gärna suttit och tagit en kaffe med dig. Ibland känner man sig ensam när man valt att bosätta sig långt ifrån sin familj & vänner. Tanken på att flytta tillbaka till Säffle finns inte & det kommer aldrig att ske. Men hemlängtan, det har man ändå.

    Jättekramen!



    Idag ska jag åxå äta fisk, potatis, torsk & äggsås :)

    2011-08-07 | 13:52:06
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: