gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Händer här då?

Kategori: Allmänt

Min gårdag i bilder....fika fika fika.....haha
Började dagen med en promenad direkt efter frukosten...
Fick fika besök!


Sen ett bra möte...Hmm...Ja vi får väl se vad som sker...

Var och fick mig kaffe ...och så gott nybakt! Chokladbiskvi & Kladdmuffins :)


En snabb lunch i form av en Smoothie- med Banan Jordgubbar & Nektarin..och Mellanfil :)


Åkte och fick mig kaffe och en go pratstund! Och fick mig en massa goa Plommon!


Hem igen och gjorde Strimlad Kycklingfilé...med Tacokryddor..i Tortilla :) Så gott!


Smakade bra...sen blev det tv soffan och Robinson....

Idag har jag varit ute på en timmes promenad! Nu fixa lite och fika..Sen måste jag få tag på Skor...inte lätt d...

Ha en finfin dag! / Gizze

Kommentarer

  • L säger:

    Det finns nog massa plommon, äpplen o annat mumsigt i vår trädgård. Det är bara att ta för dig. Massa kramar och tack för sist.

    2011-08-31 | 09:04:42
    Bloggadress: http://petterlola.blogg.se/

Kommentera inlägget här: