gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Helgen som gått...

Kategori: Allmänt

Igår lördag var jag en tur och träffade min goa mor..sen var det promenad och fika...

Fick trevlig besök på kvällen! Då åt vi hemmagjord Pizza :)


Sov till 10 idag....vet inte om det hänt på flera år, och inte varit mycket vaken heller! Skönt!
Tagit två promenader och haft middags gäster!

Gjorde Rosa Torsk i ugn- med Potatis Morötter & Broccoli!

Torsken -salt, peppar och milda i ugnen en stund, därefter en röra på:
Vispad Grädde, Cremefraiche, Dill, Purjo, Chili Sauce ..salt & peppar...och in i ugn igen..Mmmmm:)




Försökt klippa gräset..men bara kommit halvvägs..klipparn startar och stannar som den vill :(

Varit en dag som varit lite upp och ner- var rädda om varann!
Nu ska jag ta soffan med tända ljus- O´boy & Mackor! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: