gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kalas för 18-åring

Kategori: Allmänt

Ja så har sonen hunnit bli 18år.....förstår inte vart tiden tagit vägen...

I förrgår när jag fixade maten..blev det bara Korv & Bröd som snabblunch :)


Kvällsmat blev en Nacho tallrik :) Gott!


Igår blev han firad ordentligt!

Jag hade gjort Fläskfilé - Kycklinginnerfilé- Krämig Potatissallad med Curry- Chili - och Vitlök!
PastaSallad med Basilika & Vitlök- och Bulgursallad med Chili- Vitlök Paprika & Oregano!
Vanlig sallad och lite annat plock..Focaccia Bröd blev det också...


Och Tårta såklart :)
En Gizzez Rice Krispies Tårta..och en Grädd Tårta med Hallon & Vanilj i och Färska Jordgubbar på :)



Idag rester...det blir det i morgon också :)

Har haft underbara barn här idag..sen tagit en promenad..men nu är min kropp slut...
Men ikväll ska jag träffa en go vän och äta Kex & Ost & dricka Rödvin :) Passar bra det :)
Ha en fin kväll ni! / Gizze

Kommentarer

  • lizzi säger:

    Men herregud är han 18???? Jisses, sist jag såg han var han typ 5...hahahaha! Tänk att ungarna växer så fort o vi blir aldrig äldra. Lite märkligt men skönt;))

    2011-08-12 | 11:05:48
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: