gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

3:e Advent

Kategori: Allmänt

Dagarna går....har mått ganska bra i helgen...haft besök av goa mor och varit på promenader både igår och idag...

Åt upp resterna av Köttfärspajen till lunch igår...sen blev det Janssons Frestelse (eller den var ju min) , Köttbullar- Prinskorv- Julskinka- Rödbetssallad och Julmust...bra Nobel mat va ;-D
Vi delade en flaska bubbel också ;-D



Frukosten idag....med tre ljus tända...tiden går snabbt...


Idag blev det Fläskpannkaka till lunch! Gott!


Sen tog jag med mig kaffebröd och gick till en grann tant och fikade! Mysigt!


Efter det har det mesta gått fel...men men...ska inte gå bra just nu...

Har i alla fall Risgrynsgröt klar på spisen, så nu ska vi äta! Blir macka med Julskinka till!
Sen soffläge och hoppas på en bra dag i morgon....

/ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: