gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

GOD JUL

Kategori: Allmänt

...och god fortsättning på julen......

Julaftonen var lugn och trivsam...Åt gott och myste....tomten kom med Julklappar :-D


All Julmat....Mums!

På kvällen efter Julklappsöppnandet..blev det Gröt och Skinkmacka!


Idag har det blivit fika och promenad....och Julmat ....
Gjorde bara några Fyllda Laxrullar extra idag....bara Philapelphiaost och Alpaerings Vitlökspeppar & Vitlökskrydda i....



Nu ska jag se film i soffan....
Hoppas ni alla har en fin Jul!

Ikväll ska jag ut och roa mig :) / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: