gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Knäcken klar.....

Kategori: Allmänt

Snart så kommer tomten .....här doftar ljuvligt gott ikväll!
Har gjort Knäck, blev två plåtar...och Schoko Crossies...och sen när jag åt Risgrynsgröt så slängde jag ihop en Saffranspannkaka också!
Under tiden blev det Glögg och Julmusik!



Lunchen idag ...Fläskfilégryta och Klyftpotatis...mat som heter duga en måndag :)

Granen står klädd! Brukar inte klä den förrän två dar innan..men mysigt och kul för barnen + att idag fanns det tid....
Nu är det filmtime :) / Gizze

Kommentarer

  • Emma säger:

    mums mums!! knäck!! :) fast de fastnar i tänderna haha

    2011-12-20 | 22:35:57
    Bloggadress: http://emzaans.blogg.se/
  • yasmine modell mamma och fru säger:

    mums vad massa gott (som vanligt). önskar dig desamma.

    Micke sover mest och mår illa och har ont så jag ska gå över till grannen för en snabb fika med dennis hon har sitt barnbarn hos sig.

    Hoppas du har en fin dag kraam

    2011-12-21 | 10:50:00
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • walla säger:

    TACK SNÄLLA FÖR KORTET!!!! får man komma å dofta saffranskaka något i jul. Funderar på om du hinner med en fika någondag :)



    2011-12-21 | 15:54:24
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: