gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Så var glada julen slut.....

Kategori: Allmänt

Ja kort jul i år minsann...

Haft en härlig sån....Igår var vi ute på Tuppen...Trevligt! Passengers som spelade....toppenbra!
Åt & drack gott! Tackar för trevligt sällskap!




Åt Ryggbiff..så gott...men vi startade med Minttu minttu hemma före :)

Idag liksom de andra dagarna har det blivit promenader! Så varmt ute! Det gillar jag :) Sparar El och hittills sluppit skotta snö :)

Idag blev det Stek av Fransyska...Mumma!



Nu har jag kollat en film..och ser en andra...den första...The Rebound var superbra! Den nu är Bad Teacher...sådär än så länge...

Men nu ...soffan...I morgon jobbdags igen...tio timmarsdag väntar...../ Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    God fortsättning. Härligt med jul men ack så kort iår. Det blev snabb besök söderut och resten i Dalarna. Jobbar idag sen kommer döttrarna hem. Då ska jag vara ledig. Hoppas du hade en trevlig kväll. Ringer dig i veckan. Då får vi tillbaka telefon efter flytten. Hälsa! Kram <3

    2011-12-27 | 07:40:15
    Bloggadress: http://Hemlig

Kommentera inlägget här: