gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fika på stan

Kategori: Allmänt

Solen skiner! Så härligt!
Har varit riktigt kallt i natt..men jag har brasan tänd både morgon och kväll  (och på dagen också när jag är hemma) så här är varmt & skönt!

Blev sovmorgon...god frukost vid tv:n....och nu har jag varit på en promenad och fått mig en fika på stan!



Igår kväll blev det Hämtpizza....orkade inte göra nån mat...
Det blev Gin & Tonic också....så himla gott!!!

Nu ska jag steka lite kassler...sallad till och moset från igår...gör alltid för mycket mat  ;-D

Sen kanske man orkar ta sig en tur till i solen....när den nu visar sig!
Njut av lördagen! / Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    Ha en underbar dag, Gisela. Mys och njut av livet. Massor av kramar från Olov Trätäljagatan.

    2011-02-12 | 16:52:47
    Bloggadress: http://hearttoheartblogg.se
  • walla säger:

    GT!!!!! ÅÅÅÅ I LOVE!!! era finsmakare där. Och hämtpizza hahhaha..gött, här slet vi en grillad kyckling i bitar... VULGOMAT så det sjunger om det.



    Krama Lola från mig när du träffar henne.

    Ha de bra godnaZZzzzzzzzzZZzznark

    2011-02-12 | 23:17:56
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: