gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fredagen...

Kategori: Allmänt

Var bjuden på fredags morgons fika hos min goda vän....
Lika trevligt som alltid! Fick gott kaffe och en underbar Fransk Chokladkaka! Med Vaniljglass till!

Tack för att du finns!

Lunchen blev Pannkakor!


Fick besök av kära mor en stund och vi drack kaffe och pratade...
Sen tog liten och jag en promenad och handlade för kvällen!

Gjorde en Paj & Sallad


Blev Stekta Champinjoner & lök, Rökt Skinka,Hackad Tomat,Riven Ost, Ägg & Grädde Salt & Peppar- Mums!

Lugn kväll med Lets Dance...sen var det natten...

Nu ska vi komma i ordning och ta oss en tur på stan, men väntar lite för termometern visade -17 grader...
Sen ska bakas en Choklad Kladdkaka!

Önskar er en härlig lördag! / Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    vad säger du om fredag??? :))) Förmiddagsfika kanske :)

    2011-02-19 | 15:45:38
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Lola säger:

    ser mums ut. Jag vill åxå haaaaaaaaaaaaaa.. ;)

    Kram och så ses vi till veckan.

    2011-02-19 | 16:03:21
    Bloggadress: http://hearttoheartblogg.se

Kommentera inlägget här: