gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lättlunch

Kategori: Allmänt


Igår blev det en tur för att kolla in Rallyt...kallt som bara den men en härlig känsla! Avslutade kvällen med Mc Donalds käk....& soffhäng ;-D

Söndag.....vilodag....tog sovmorgon..mysfrukost...lite fix....man kommer inte undan tvätt disk och snabeldraken...varit och fått mig en trevlig fika också!

Lättlunch: Gjorde en Tomatsoppa med Basilika & Vitlök...Grov Köpe Baguette till!

Nu är brasan tänd och jag ska fixa hem lite för kvällen!
Önskar er alla en skön söndag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: