gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Ost & Skinkpaj

Kategori: Allmänt

Fick trevligt kaffe besök på förmiddagen!

Skönt att sitta och prata och skratta....Tack för besöket!

Idag blev det Ost & Skink Paj ...och Sallad! Gott!

Nu ska jag göra ett nytt försök med en promenad....kanske inte blir långt, men måste få ljus och luft!
Önskar er en fin dag! / Gizze

Kommentarer

  • Helen säger:

    Mums!!!! Såg riktigt gott ut,,,,hm,,,,jag kanske är hungrig?? Får nog gå till skafferiet o försé mig med nåt :)

    Ha en bra "insnöad" dag,,,,(vi slipper ju skotta snö) :))

    2011-02-10 | 11:38:32
  • Madeleine säger:

    Mumsigt det såg ut....Du kan verkligen konsten att trigga igång hungersuget...



    Ja tyvärr måste man ju ut idag för att hämta Hjärtat sitt som kommer hem ikväll...



    Ha en go inne dag..

    Många kramisar

    2011-02-10 | 11:52:48
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Lola säger:

    Tack för fikat. Mysigt!!

    2011-02-12 | 16:53:53
    Bloggadress: http://hearttoheartblogg.se

Kommentera inlägget här: