gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pannbiff lök & Potatis

Kategori: Allmänt

Ja så var snön här igen...isig hård blöt omvartannat....tog en promenad, men den blev kort...det var för halt, så det blev ingen motion ändå...mest spänningar i kroppen ;( Längtar efter bar asfalt så man kan få ta ut stegen och öka takten!!!

Idag blev det Pannbiff...lök sås & Potatis...kokta morötter till

Sen tog jag mig en tur och fick mig kaffe med Blåbärspaj & Vaniljsås! Så gott!


Har inte fått mycket gjort här hemma...bara diskat och tagit en tur med snabeldraken....
Nu värmer brasan så skönt så jag ska slå mig ner i soffan!
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Här är man solo igen,. känns lite trist och väldigt tomt...

    va gott det låt med blåbärspaj.



    Ja det är inte direkt trevligt att vara ute och vandra när det är för halt.



    Ha en bra dag vännen.. kram på dig

    2011-02-09 | 12:45:47
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: