gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kasslergratäng

Kategori: Allmänt

Onsdag....solen skiner....har hämtat hem mer sand, för det är halt på min väg...

Idag blev det Kasslergratäng....med kassler, potatis, purjo, lite senap, chilisås,pepparmix,oregano och grädde förstås...och en massa ost på..


Igår kväll blev jag sugen på Avocado Toast...inget märkvärdigt, bara slängde på lite gott...


Nej...nu ska jag ut i friska luften! Ha en fin dag! / Gizze

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Men visst är det så. Barnen är absolut det finaste vi har. ^^



    Gud så gott detta såg ut. jag måste absolut ta efter och göra en kasslergratäng här hemma någon dag med. Kanske kan gå ner även i min för tillfället väldigt kräsna mage. :)

    2011-01-19 | 16:31:48
    Bloggadress: http://creyla.blogg.se/
  • Madeleine säger:

    Det var en underbar dag igår även denna dag är strålande...

    Här blir det nog en liten promenad innan maten..



    Ha en bra dag gumman..

    kram kram på dig Gizze.

    2011-01-20 | 13:18:41
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • anje säger:

    bra förslag! dock har jag inte somnat än, men nu ska jag strax ta en promenad i solen o sen får det bannemej bli en vila på soffan, idag är det hetsigt minsann. ;)

    kram på dej!



    o du, den där gratängen verkar ofantligt god, jag får nog härmas o fixa det nån kväll! mums!

    2011-01-20 | 14:40:45
    Bloggadress: http://toxico.blogg.se/

Kommentera inlägget här: