gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Korvstroganoff & Ris

Kategori: Allmänt

Onsdag....lill lördag.....sovit sådär...förkyld, men med mr panodil så klarar man en del ;-)
Tog mig faktiskt en vilostund i soffan i morse innan jag tog mig in i duschen och sen fick lite fixat här hemma!

Idag Korvstroganoff med Ris till lunch!


Nu ska jag se till att komma utanför dörren.....
Hoppas ni alla har en fin onsdag! / Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    Det ser gott ut. Jag älskar ris. Är just nu sugen på sushi men det finns ju inte i denna stad.. så då får jag vänta.

    Jag har mer ont idag än innan massage.. suck.. trött på detta nu. Massa kramar till dig.

    2011-01-12 | 14:19:13
    Bloggadress: http://hearttoheartblogg.se
  • Madeleine säger:

    Här vart det friterade kyckling vingar med pommes.. snabbt och gott..

    Lika snabb blev vår promenad eftersom vi stannade till vid expert och sedan kom sonen och gärna ville åka med hem...



    Hoppas din förkylning går fort förbi...

    Ha en mysig kväll kram kram på dig

    2011-01-12 | 19:41:42
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: