gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lördag!

Kategori: Allmänt

Bakade Bullar i torsdags....var så längesen....de blev goda!
Hade Kardemumma i degen, och en blandning av Kanel Vanilj, Socker & Smör emellan ;-D

Igår var jag och fikade hos en god vän...hade med mig av bullarna..och gjorde även ett fika besök hos käre bror ...med lite bullar!
Där hade jag turen att få mig lite lunch!

Har smått i huset,och fredags mys mat blev...hel stekt fläskfilé med klyftpotatis, rödvinssås..stekta champinjoner & tomathalvor...med vitlökspeppar & flingsalt! Såsen var så god så sonen valde att "slicka tallriken"




Nu ska vi göra oss klara för en promenad....kanske kika in i någon affär...
Ha en härlig lördag gott folk! / Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Här blir det lite plock här och där, annars blir det en lugn dag som går i min takt..



    Ha en bra dag vännen..

    kramelikram

    2011-01-22 | 13:28:27
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • walla säger:

    men åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

    åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

    ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

    ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå NU VILL JAG HA BULLAR!!!!

    KRAM Å GODNATT

    2011-01-24 | 00:04:06
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Lola säger:

    ser supergott ut. Mums!! Bullarna var supergoda. Fick lov att dela med mig när de andra kom hem. kraaaaaaaaaaaaaam

    2011-01-24 | 09:34:35
    Bloggadress: http://hearttoheartblogg.se

Kommentera inlägget här: