gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lördagsmys...

Kategori: Allmänt

Hade en lugn och skön fredagskväll...med brasan tänd, Lets Dance och Kycklingfilé- Sallad & Rostat Bröd...

Idag har jag gjort en Gizzetårta igen...
Grädden är på...
Chokladsåsen också...
och 2:a botten som lock...
Nu står den och gottar sig i kylen!

Lunch idag blev bara Lidl Hamburgare och Hemlagat Mos ;-D , det smakade bra!...

Nu ska jag sätta mig i soffan , tända en brasa och läsa tidningen....

Ikväll får vi gäster...ska äta och dricka lite gott ;-)

Dröjer inte förrän det får bli en GT ;-D


Önskar er alla en härlig lördag kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: