gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Så var det ny vecka igen då...

Kategori: Allmänt

Söndagen  var en riktig slappardag...
Tvättade lite...och vilade mycket ;-D

Åt supergott....Kassler, Klyftpotatis Köpsås= Café de Paris... & Grönsaker....men bilden ville ej...hade en bra bild i kameran, men den gick ej att få fram i datorn..

På kvällen blev det Dubbla Mackor i järn...med Räkost, Lagrad Ost & Skinka ;-D


Sovit gott..men trött...nu ska jag komma i ordning och iväg och träffa min goda vän och goda små killar ;D Då piggnar jag till!

Önskar er en fin måndag.../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: