gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Tagliatelle med Torsk & Räksås

Kategori: Allmänt

Dagens lunch: Tagliatelle med Torsk & Räksås....Gott;-)



I eftermiddag tog jag en tur till en god vän och fick mig fika och en pratstund! Trevligt!


Har gjort mindre kul saker som rensat avlopp när jag kom hem.......skönt när det är gjort i alla fall ;-)
Nu en kopp thé och lite bloggläsande...
Önskar er alla en härlig tisdagskväll! / Gizze

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hej Gizzevännen!



    Jo vår käre vän regeringen har ju bestämt att starta-eget-bidrag ska stoppas. Inga utbetalningar. Jag blev jättearg för att de inte skickat mig pappren i tid, som de lovat. (Arbetsförmedlingen då.) Det ordnade sig :-)



    Stor kram

    2011-01-11 | 19:27:17
    Bloggadress: http://jolinsinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här: