gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

4 juli

Kategori: Allmänt

Ja idag firas det i landet over there....för 22 år sedan var jag där och var på stort BBQ och Fyrverkeri...men det var då.

Igår åt vi Fisk i ugn (med grädde chili dill peppar & salt) & Potatis..Småkillarna mumsade på :)



Hängde i soffan hela kvällen - såg The Big 4 och Morden i Midsomer...

Idag är jag ....sliten...inget funkar - Tog mig en timmes promenad efter frukosten...sen skulle jag klippa gräs...men klipparn vill inte... Tror jag blir galen
Ska nog inte vidröra nånting just nu.

Tog mig en kaffe och brownie ( Jo det funkade faktiskt)


Nu blev det Fattiga Riddare...man tager vad man haver...


Har tagit upp en Fläskfilé och ska göra nåt ikväll... (Konstigt att filé är billigare än färs)

Hoppas ni har en bra dag...det har Inte jag :(  / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: