gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Åska

Kategori: Allmänt

Igår kom min underbare son hem för några dagar igen!
Känns alltid lika tomt utan honom....

Bakade ett gott bröd...grovt- Rågflingor- Fiberhavregryn- Rågsikt- Solroskärnor (Jäst Vatten Olja & Salt)


Åt bara det på kvällen...var som i chock av allt som hänt i Oslo...Stackars människor.

I morse tog vi frukost vid tv:n och kollade på nyheterna...var ju värre ändå det som hänt..så många döda :(

Tog mig kaffe vid datorn...innan det blev en varm promenad..så kvavt ute..Åskade ju inatt- men behövs mer..har så ont i kroppen av detta väder..


Lunch idag blev: Fläskytterfilé (ja kotlett) i ugn..med Sambal Oelek-Paprika- Rödlök-Vitlök- Soya & Grädde!
Sallad & Smörstekt Färskpotatis med Färsk Timjan Flingsalt & Peppar!



Smakade mycket bra!!!

Önskar er en fin lördag-var rädda om varandra! / Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    SER VÄLDIGT BRA UT!!!



    min son är i norge.... miss him skiiiiiiiiiiiiiitmycket

    2011-07-24 | 22:40:52
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • lizzi säger:

    Men guuud va gött!! ÅÅÅÅ va hungrig jag blerv nu!

    2011-07-25 | 20:29:29
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: