gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fredag igen!

Kategori: Allmänt

Så varmt det är...skulle behövas en urladdning nu... (säger jag som är livrädd för åskan)
Kom inte upp förrän vid halv nio tiden idag...
Frukosten intogs vid datorn...tog en promenad i värmen
Sen blev det lunch fix..

Köttfärssås & Tagliatelle..Wokade grönsaker pizzasallad & blandsallad


Smakade bra...sen tog jag ännu en promenad...svettigt värre....
Har så ont i kroppen och det beror nog till viss del på vädret.

Nu är det lite tvätt och plock....

Önskar er alla en fin fredag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: