gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Jodå...

Kategori: Allmänt

Jag äter....lever och andas.....

Har bara inte haft lusten att blogga...

Har blivit fikabesök...

Varit bortbjuden på mat...och ätit hemma....
Gjort det enkelt...

Chorizo & Pasta


Bakat Bröd...en vanlig Baguette typ..med Grahamsmjöl, Fiberhavregryn & Vetemjöl  (jäst vatten olivolja & salt) ...och en som jag bakade ut med lite kanel & socker..riktigt mumsigt..till kaffet :)

Åt soppa till Brödet som lunch..men glömde fota...

GT....säger bara Tack!


Smarrig Färskpotatissallad: Lätt cremefraiche, majonäs, röd lök, curry, chili, vitlökspeppar & Havsörtsalt!
Gurka & Tomat...& Souvlaki på grillen :)


Jo som sagt andas gör jag.....
Nu blir det film med sonen! Ha det gott! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: