gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Små utflykter....

Kategori: Allmänt

Jobbat några dagar...och sen bara ätit och druckit gott!
Gjort nån liten kort tripp....(jo mycket kort...som längst 6 mil)
Fikastunderna har blivit många...och långa...

Bilder på det som ätits och druckits kommer här:

Fisk & Mos...                 
SANGRIA...så god!


Rosévin...och Vinbärspaj & Vaniljsås...

Så smarrig...


IKEA lunch..... :)

Gott rödvin hos mor...och Bärpaj hos god vän!

Alltid lika trevligt!

Snabblunch....

Trevlig stund på Strand Café i Åmål...

Smakade bra...blev en promenad också... :)

Nu ska här fixas lite mat....ha en fin torsdagskväll alla! / Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    Som alltid blir jag hungrig när jag tittar in här. Det ser gott och mysigt ut. Kram

    2011-07-22 | 08:38:10
    Bloggadress: http://petterlola.blogg.se/
  • walla säger:

    som vanligt blir jag dregglig om munnen när jag sitter här...så JAAAA Lola varför sitter vi inte hos henne å fikar!!! Jag hade lagt på mig 45 kilo på ett halvår så kanske tack gode gud för att vi inte bor i samma stad hahhahaha



    Jag hoppas du har det jättebra och att ni inte regnar bort. I natt har dock vi regnat bort tror jag. Och satan i gatan vad det har åskat!! Efter regn kommer solsken eller....



    2011-07-22 | 10:17:01
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • walla säger:

    glömde puss & Kram ;D

    2011-07-22 | 10:17:55

Kommentera inlägget här: