gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sol & Sommar igen...

Kategori: Allmänt

Ja idag skiner solen på oss igen!

Köpte mig en Cola...något ja inte ofta gör...och en goo godispåse :)


Igår var jag och fick mig gott grillat!
Entrecote Färskpotatis god champinjonsås & sallad....vin blev det också...med ett härligt gäng :)


Tog dock tidig kväll...hade ont i kroppen hela dagen..var nog pga regn & åska....

Nu ska jag lägga mig i solen en stund...Nej det ska jag inte...får trevligt fikabesök Iiiiihhh :)

Idag blir det Pulversoppa....lär inte fotas :)

Ha en härlig dag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: