gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sommarn är åter!!!

Kategori: Allmänt

Vilka dagar....
Sol & bad....

Fick hem sonen på fredagen - skönt!

Var ute en sväng på förfest och Torgfest..men skötsam som man är så var jag hemma vid halv tolv :)

Igår bad....underbart, och vattnet var lite kallt- helt underbart för mina leder!

Lördagskväll blev grill med kusiner två! Trevligt!

Grillade Fransyska i skivor..Klyftpotatis - Avocadoröra - Alpnaering Bea- Vitlöks & Chilisås - Sallad med Fetaost! Lite vin till!


Idag blev det Grönsakssoppa till lunch innan det bar av till stranden igen!



Morot- Potatis- Blomkål- Vitkål- Salladslök
Buljong- Peppar- Salt- Chilikrydda & Vitlökspeppar! Hot & Gott :)


Ikväll grillade vi igen!

Fläskytterfilé Avocadoröra..med mycke vitlök- Sallad med Grekisk Feta!



Nu blir det tv soffan: Serie och Film väntar!


Ha det gott! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: