gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fika..

Kategori: Allmänt

Tisdag idag....vädret växlar..ena stunden skiner solen , sen är hel mulet..tror det är snö på väg..men vi har det bra!
Tänker på alla människor i Japan, Libyen...nu Thailand som fått så mycket regn, vi har det bra här i Sverige=)

Idag har jag varit hos min goa vän på fika...fick gott kaffe och en mycket god Kladdkaka med Frukostblandning på...Mmm så gott=)
Glass serverades till!
Tack för att du finns vännen!


Till lunch fick det bli Fläskfilé & Potatis

Stekte filén med purjo, charlottenlök, soya, tomatpuré, oregano, svartpeppar & Alpnaering havsörtsalt...grädde och lite lätt creme fraiche

Nej, nu får det bli en promenad för nu ser jag solen! Ha en fin tisdag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: