gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Härlig dag!

Kategori: Allmänt

Ja  efter lunchen blev det en tur för att fira kära bror! Fick suveränt god Tårta!


Tårtbotten..Sylt..Marängbotten..Vaniljcreme..Tårtbotten..Grädde ..Hallon & Blåbär!
Fick blir Två bitar hihi ;-)

Hemmavid igen fick jag kaffe besök!

Därefter en tur och fått mig thé mackor & lite soffmys... ;-)
Nu ska läsas bloggar och sen blir det sova!

Ni besökare: Kommentera gärna....ni är här ett par gånger varje dag....Så Kul!
Zzzzweet Dreams / Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    Den såg god ut. Mums. Själv så åt jag en kladdkakebit igår tillsammans med goa kolleger. det var mys. Jobbar som bara den just nu. Fast snart är det freeedag. kraaaaaaaaaam

    2011-03-03 | 07:14:11
  • walla säger:

    om inte ens jag blir sugen på den vackra tårtan ja DÅ ÄR DET ILLA MED LILLA WALLA!!!! Usch, snacka om influensa!! Keiren är fortfarande utslagen. inne på dag 5 nu ...stackarn. Jag har varit på apoteket nu i morse efter att jag lämnat Alva spå skolan. KÖPTE ALLT!!!! Så nu måste jag piggna till snart. haha teckningen ska jag lätt rama in ;D



    kram å häj!



    2011-03-03 | 10:00:25
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: