gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Helgen som gått...

Kategori: Allmänt

Så var det måndag igen.. Ja helgerna springer iväg...
Fredagen var det bara mys..med Rostbiff & Potatissallad, Ost & Kex och Lets Dance förstås!

Lördag...fika...lite fix här hemma...lunch blev Falukorv & Stuvade Makaroner...och inte vilken korv som helst utan Kils Falukorv! Yeh it´s back!

På kvällen besök....det blev både Kex & Ost...Lite Bubbel och Gin & Tonic ;-)
Mycket trevligt!

Söndagen var lat dag...bara lite tvätt...och vi tog en promenad..annars var det film och soffan som gällde...söndag är ju Vilodag ;-)
Gjorde Fläskfilé och krämig Potatisgratäng....varenda gnutta sås gick åt ;-)


Önskar er alla en fin måndag! / Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:



    ja helgerna rusar förbi... Dagens lunch här idag vart risotto...



    Ha en fortsatt trevlig måndag..

    2011-03-14 | 14:50:58
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • walla säger:

    måndag :) jobbat som en galning. Maten ser god ut som vanligt och Kil´s falukorv... men jag vill åxå ha!!!!

    kan man posta falukorv haha



    Nu börjar jag få resfeber a la jättemycket ifall du undrade :D



    Kram å hej

    2011-03-14 | 17:11:03
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • walla säger:

    nästa onsdag :) jag & Alvisen tar tåget upp till Säffle på tisdag :)



    wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    2011-03-14 | 19:29:07
  • Hästkött säger:

    Visste du att det är hästkött i kils falukorv? :o

    2012-03-10 | 22:43:21

Kommentera inlägget här: