gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Nu skiner solen!!!

Kategori: Allmänt

Helt plötsligt så skiner solen....kämpat sig fram ur det mulna gråa tjocka molntäcket...;-)

Varit och fått mig kaffe på förmiddagen!

Lunch idag blev...Bacon..& Pasta i Ostsås...Gurka Tomat Paprika & Fetaost i Thaisweetchili ;-) Gott!

Smakade bra...mätta i magen igen...
Disken är borta...och jag måste få lite luft!
Hoppas ni har en bra dag...snart är det helg! / Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:



    Tog mig en promenad ner till sjön här och njöt av varje sekund... så härligt att känna solens värme mot ansiktet och höra fåglar kvittre...



    Kram

    2011-03-03 | 15:42:57
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: