gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Så var vi inne i mars månad....

Kategori: Allmänt

Ja tiden springer....1 mars idag....

Helgen har varit toppen! Fredagen var bara mys hemma....
Lördagen fika och fest....bowlade med glatt gäng på 15 personer! Åt god mat...och därefter blev det krog besök!

Fläskfilé grönpepparsås..och grönsaker...gratängen kom fram den också! Mycket gott!



Bilder på mat från en shoppingtur.....

Dagens lunch stekt Torsk,,Spenat och Mos...lite gurka och tomater blev det också...
Lite nyttigare än sista dagarnas slarvmat...nu får det bli skärpning på maten!!!

Var på god och trevlig fika på förmiddagen men då blev det inga bilder...

Dessa underbara Bakelser

Har jag Inte ätit....så fina dekorations Bakelser gör min goa vän! Hon kan hon!
Jag ska försöka mig på att göra ätbara såna ;-)

Har precis kommit hem från en halkig promenad...nu ska tvätten hängas....och disken bort...

Önskar er alla en fin dag! / Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:



    Låter som du har haft en bra helg.



    Tycker att det är synd att man förlorar vänner av ett tjafs som inte berör en...

    Men men..

    Ha en fortsatt bra dag... kram

    2011-03-01 | 17:06:10
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: