gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Söndag igen...och vår i luften!

Kategori: Allmänt

Så härlig helg! Var ju snö på fredagen men lördag och söndag- helt underbart...

Fredag tog jag en tur till min goa bror med familj! Hade bakat en Persikotosca och tog med en bit...och tiggde mig kaffe!



Lunch var Korvgryta & Farfallepasta =)


På kvällen blev det Hemgjord Potatissallad...Grillade Kamben & Baguette=)


Igår lördag...gjorde vi oss en tur till goa vänner!
Där fick vi mycket god Vaniljkladdkaka-Vaniljsås Blåbär och andra goa kakor!
Lika trevligt som vanligt att träffas =)


Sen tog vi långpromenad!

Sonen fixade lördags käket! Nachos! Mumsigt=)


Fick även besök senare på kvällen! Trevligt!
Då blev det en Minttu =)


Idag hade vi långfrukost....har tagit en promenad.. diskat och fått ut mattorna...så nu ska det städas av lite...Tvättmaskinen är igång så man kan alltid vara sysselsatt =) Ska allt bli ännu en promenad senare..bara älskar det här vädret =)

Njut av solen nu! / Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    hääääääääääääääääärligt!

    2011-03-20 | 15:23:51
  • Helen säger:

    He-he,,,,Jo Böbba växer verkligen :)

    Han går fram som en ångvält,,,,skjutsar undan allt som är i vägen för honom (även människor),,,, Du får komma upp o ta en snabbkik o en fika nån dag,,,,du går ju säkert ändå förbi här ett antal ggr/dag ,,,,:))

    2011-03-20 | 21:49:02
  • Helen säger:

    Hm,,,skumt. jag kommenterade förut,,men det kom inte med.

    Jo Böbba har verkligen växt,,,,Han går fram som en ångvält,,,,och knuffar undan allt som är i hans väg. Du får kika upp på en fika eller nåt,,,,för du går ju säkert förbi här ett antal ggr/dag kan jag tro :)) Kram

    2011-03-20 | 21:52:46

Kommentera inlägget här: