gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vår på väg...

Kategori: Allmänt

Varit en mycket bra dag idag ;-)
Kändes som jag skulle bli sjuk igår...så det var skönt att få vara pigg istället när man vaknade!
Segade lite i soffan efter frukost...
Sen var det snabeldraketur...
Tvättplock...
Lite mat shopping...
Kaffe...vid datorn..
Lunch... Rester..av torsk och paj som fanns kvar..



Sen blev det en tur till mycket goda vänner....med en stor liten kille som har en speciell plats i mitt hjärta!

Alltid lika kul att träffas ;-)

Ikväll blev det mackor & thé och lite mys...
Nu lite bloggläsning innan det får bli natt...
Zweet Dreams / Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    Det låter som en bra dag. Själv hade jag en bra kväll och sovit ganska gott i natt. Även om jag saknar en snarkande älskling bredvid mig så klart.. Men man kan inte få allt i livet.

    Kram i massor.

    2011-03-09 | 07:37:42

Kommentera inlägget här: