gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Bakat Bullar....

Kategori: Allmänt

I morse när sonen skulle till Liseberg så skulle Bullar med...."för det har jag alltid i frysen" ...men Inte en Bulle fanns...det fick blir Muffins i ryggsäcken :)

Så nu har jag bakat Bullar så sonen och alla goa barn ska få :) Finns knappt härligare doft i huset :)


Ska ta mig en kopp thé igen tror jag....och vänta på att klockan närmar sig midnatt så jag får åka och hämta min son!

Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vackra bullar skicka ett gäng söderut ;) kramen

    2011-05-25 | 23:10:47

Kommentera inlägget här: