gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fikabesök

Kategori: Allmänt

Fick trevligt fika besök, så städningen fick vänta ett par timmar...
Tack goa du...alltid lika mysigt att träffa dig =)

Vi mumsade på min Kladdkaka...och min goa vän hade med Färska bär!

Jordgubbar - Hallon - Björnbär      Så gott!


Städade sen lite..och har nu mumsat Så god lunch!

Har knappt nåt hemma...men tog upp Kycklingfilé- Stekte den med Alpnaering Kycklingkrydda..Vitlökskrydda, Curry,  Persilja & Flingsalt..
Hade i Majs & en skvätt Grädde......Mmmm vad gott d va =) Spagetti till!
(Äter hellre hemma än betalar för mat ute som inte smakar)


Vädret är knasigt...blåser..regnar...solen skiner...mulnar på och blir ljust igen...Askan når oss väl snart också...
Tror det får bli en tur med bilen och få mig lite kaffe i eftermiddag...

Ha en finfin dag! /
Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    sant jag tycker sällan man får lika bra mat ute el beror väl på var man käkar.

    Men en restaurang i sthlm ja där kan jag hitta mat som är lika god som min om jag går till rätt hehe.

    finns ju så mkt större utbud på restauranger.

    sen är det iofs skönt att få sätta sig till bord och bara njuta och inte stå och laga var eviga dag.

    passar på när jag är här uppe lite extra.

    det där såg iofs väldigt gott ut.

    här tog vi enkel mat hemma idag. kraaam

    2011-05-24 | 16:35:08
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: