gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Köttfärssås & Spagetti

Kategori: Allmänt

Vilken härlig dag...lite kallt i morse...var på nollan...
Tog mig en timmes promenad efter frukosten!

Sen en kopp kaffe...och gjorde ett test....med klipparn- Den startade på första rycket! Så nu är gräset klippt...snacka om att det var långt =)

Idag Köttfärssås & Spagetti...Pizzasallad & Tomat


Idag med:Blandfärs, Lök, Morot, Provencalsk krydda, Peppar från kvarn, Havsörtsalt,  HP-Sauce, Tomatpuré,Persilja..och lite vatten


Nu blir det en promenad igen..sen ska jag mysa med små godingar...

Har sån lust att baka nåt gott..men då äter jag ju bara hihi...får se om jag orkar stå emot..
Är bortbjuden på fika i morgon och då vet jag att jag får nåt gott =)

Ha en fin onsdag! / Gizze

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Tack snälla för ditt stöd och att du skrev under med ditt namn...det betyder mycket för mig och min familj <3

    2011-05-05 | 12:18:33
    Bloggadress: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: