gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Omelett

Kategori: Allmänt

Så var det måndag igen...helgerna går så snabbt..
Idag var det på nollan när jag kom upp..vart tog vår och sommar värmen vägen?

Fick trevligt besök på förmiddagen..tack för gott fika bröd och trevligt sällskap!


Tog mig en promenad...skönt att få röra sig lite!

Lunch idag: Omelett med Ost & Skinka..Fetaost, Körsbärstomater och Tzatziki!
Omeletten var såå god :-) Hade bara salt peppar och oregano...


Nu ska disken bort..sen blir det en tur med dammsugaren och tvättas behövs ju alltid...

Önskar er en fin måndag! / Gizze

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Hej!

    Tack för din fina kommentar på min blogg. Det är skönt att se att det finns folk som bryr sig, och inser hur fel allt det här är. Helt sjukt är vad de e, och jag vet inte vad jag ska göra??? Som du säger, Sverige i ett nötskal....



    Vad kul med middagstips, sånt kan verkligen behövas :)



    Kram på dig!

    2011-05-03 | 10:31:08
    Bloggadress: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: