gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pizzerian gjorde kvällsjobbet

Kategori: Allmänt

Ja...kan säga att Kladdkakan va god.....

Och ikväll gjorde Pizzerian jobbet =)
Gott!
Men vi delade en Pizza =)


I kylen ligger nu bröd för jäsning......Så i morgon bitti får vi Nybakt Bröd till frukost!


Snälla..kan ni inte kommentera så jag får veta vilka ni är som läser.... =)

Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    Läser här och slickar mest mig runt munnen.. eftersom jag dreglar när jag ser allt gott du gör och äter. Kommer förbi någon dag och smakar nåt. Kraaaaaaaaaaaaaam

    2011-05-23 | 22:19:53

Kommentera inlägget här: