gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Underbara sommar

Kategori: Allmänt

Kanon väder! Blir så glad när man vaknar och solen skiner =)

Tog en långpromenad, en cykeltur och var och handlade hem lite mat till kylen...Fikade ute i solen...

Lunch idag:

Pasta- Kycklingfilé- Marinerade Haricoverts och Sallad

Kycklingen med Viltkrydda...(gudomligt gott) , Flingsalt & Alpnaering Vitlökspeppar

Marinerad Haricoverts, serveras ljumma! Olivolja, vitvinsvinäger, Flingsalt, Pressad Vitlök & Svartpeppar från kvarnen

Sallad med Olivolja, vinäger & Provence krydda


Smakade så bra!

Nu ska jag ut i solen en stund igen..är för varmt att promenera nu...får bli senare....
Ha en fin onsdag! / Gizze

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Vad gott det ser ut! Älskar haricots verts :)

    2011-05-11 | 20:24:09
    Bloggadress: http://asahoffman.blogg.se/
  • Anonym säger:

    det gör du visst det jag har bara slutat leva i den här jävla mattecirkusen :(((

    Jag åt en stenugnsbakad fralla med ost & fionmarmelad... ingen bakelse. Men i morgon DÅ ska jag bakelsa mig :D

    2011-05-12 | 10:11:50
  • yasmine modell mamma och fru säger:

    stackare inge kul att sova dåligt.

    japp det var en sådan men fick ingen bra bild men så grymt god.

    Jag däremot fick sova hela natten eller ja dennis sa inte ett knyst men gick in och kollade att han levde är ju van att vakna minst vare halvtimme.

    Imorrn är det dags för öppna förskolan igen får se om man stöter på dig promenerandes på stan hehe kraam

    2011-05-12 | 14:28:58
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: