gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

11.11.11

Kategori: Allmänt

Ja så var det fredag igen --- och inte vilken fredag som helst utan 11.11.11

Igår kväll var det Räkor som gällde...och Robinson Finalen....=)

Hjälpte ju tomten också...så det blev lite paketinslagning =)
Spelade Julmusik såklart!

Jackan jag köpte mig, känns bra så den behåller jag!

Idag har vi varit ute mycket, jag har fått mig en promenad efter att barnen gick hem- sonen har hjälpt mig att klippa äppelträdet!
Tack för det min käre son ...och Tack min goa vän för lån av den "braiga" stegen =)

Till lunch blev det Ugnsfalukorv & Näspotatismos! Gott .....tyckte alla barnen!

Dammsugaren har fått göra sitt varv och ved är inplockad...brasan ska tändas...nu är det helg!

Blir att mysa lite! / Gizze

Kommentarer

  • Linda säger:

    Heeek Gizze!!



    Så länge sen! Hoppas allt är bra med dig.



    Det vattnas i munnen när jag ser de goda räkorna :-).



    Kram Linda

    2011-11-11 | 19:26:01
    Bloggadress: http://jolinsinredning.blogspot.com
  • Lola säger:

    Ååh allt ser så gott ut. Mums!! Här Blev det biff och majskolv och pommes. Enkelt och gott. Öppnade idag så nu är jag megatrött. Kramar i massor!

    2011-11-11 | 20:08:00
    Bloggadress: http://Hemlig

Kommentera inlägget här: