gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Helg med barn

Kategori: Allmänt

I fredags gick vi iväg och grillade med barnen....Korv med Bröd fick det bli!
Skönt väder ute ju!


När dagbarnen gått hem var det dags för helgbarn =)
Vi tog en tur till Åmål och kollade på bilar och var på RIO och fikade!

På kvällen åt barnen Fiskpinnar & Mos och vi andra tog Nachos lite senare.....


Igår lördag blev det Lax i ugnen med kokt potatis kokta morötter mumsig sås med vin grädde dill och äggula
och sallad
till....gott tyckte vi alla...barnen åt så det stod härliga till!


Var soffan som gällde hela kvällen efter att ha krattat löv och lekt ute...
Idag blev det promenad innan det var dags för lunch...
Falukorv och Stuvade Makaroner =)


Har fått mig en kort promenad och köpt mig både tidning och Bingolott...dammsugarn har gjort ett varv och tvättmaskinen går...Ska bädda i rena lakan och sen blir det soffläge med tända ljus...nu en kopp kaffe här vid datorn!

Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    Tack i massor för att du är min vän. Du är bäst!! Bara så att du vet! ;)

    2011-11-06 | 22:41:26
    Bloggadress: http://petterlola.blogg.se/
  • yasmine modell fru och mamma säger:

    åh så mkt gött

    krAAAm

    2011-11-07 | 19:53:08
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: