gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pizza....

Kategori: Allmänt

Har haft en bra dag idag också....vi var i lekparken på förmiddagen och lunch idag var Fiskpinnar, Potatis, Morötter, Majs och Kall sås!
Uppskattades av barnen ...och även av sonen...jo jag tyckte det var gott också..för jag var hungrig =)


Sen var det sovtime, lek, pyssel med coloredo och så har barnen målat med vattenfärger :)
Tog mig en promenad....fixade en julklapp...ja just den måste slås in :)
Bjöd bort mig på kaffe och tog med lussekatter...

Sen blev det tvätt och tv:n...
Vi unnade oss en Pizza...så mätt nu..

Brasan är tänd, men jag fryser ändå...hoppas verkligen man slipper bli sjuk, så många som är det nu =(
Ledig dag i morgon men måste till Karlstad en tur...

Nu blir det soffläge igen..
Hoppas ni har en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    ojoj då har du också fullt upp. hihi.

    men vi måste ses snart kraaaams

    2011-11-23 | 18:08:11
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: