gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vinafton

Kategori: Allmänt

Igår hade vi soffhäng.....med lite kex och ost...såg Skavlan...slumrade en stund...som vanligt en fredag....


Vaknade med huvudvärk, den vill inte lämna mig.....har bara varit korta stunder på en hel vecka då jag inte känt nåt..
Gjorde i alla fall go frukost :

American Pancakes , Bacon, Lönnsirap, stekt Ägg, Juice och Kaffe


Fick besök av kära mor...vi lunchade..gjorde en helt knas Broccoli och Paprika Paj...den smaka inte som den brukar =( Men salladen var god =)

Vi tog oss en promenad ...börjar bli kyligt nu....men skön luft!

Har man ändå huvudvärk så kan man ju ge sig själv en anledning till den...så nu drar jag på Vinafton :)
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    Paj gjorde jag åxå idag. Det blev köttfärs och potatispaj med mozzarella. Mums! Ha en härlig kväll!!

    2011-11-12 | 18:43:54
    Bloggadress: http://Hemlig

Kommentera inlägget här: