gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fest och Shopping

Kategori: Allmänt

Fredagen satt jag bara hemma och tog det lugnt...tv soffan och lite Lax- Avocado- Vitlöksost & Soltorkadtomatost..några saltinkex till det!


Lördag blev det promenad..och rester av köttfärssåsen!

På kvällen var det dags för FEST! Så trevligt 50 årskalas- Tack för att jag var bjuden!
God mat & dryck och dans till sent....



Så igår söndag var det sovmorgon som gällde...tacksam för att Vintertiden är här =)   (Då menar jag bara tidsomställningen=)

Vi tog en tur till Bergvik, Biltema och IKEA.....lunch blev det på Mc Donalds (smaka blääk)

Väl hemma var det soffan med brasa tänd och ljus som gällde =)

Idag har jag hunnit med två promenader...Varit på Holgers! Tack för fikat och trevlig pratsund =)


Lunch idag: Kyckling med nudlar och wokgrönsaker! Hot!!!


Fick kaffebesök ikväll av flera vänner och små guldkorn!

Nu blir det tv soffan igen...
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • Helen säger:

    Heeej,,,,, Hur är det??? Låter som du jobbar med barn hela tiden nu?? Dagmamma igen eller? Kram

    2011-10-31 | 19:38:55
  • Lola säger:

    Åååh saknar dig. Ska försöka ringa ikväll. Allt ser så gott ut på din sida. Jag blir alltid så hungrig. ;) Vi åker nog ner till jul och då får vi försöka få till en fika. Kraaaaaam

    2011-11-01 | 06:11:34
    Bloggadress: http://petterlola.blogg.se/

Kommentera inlägget här: