gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Helgen nästan slut...

Kategori: Allmänt

I fredags var vi ute på förmiddagen...sen innelek och lunch!
Gjorde Ugnsfalukorv & Mos...


Haft barn hela helgen! Vi har varit ute mycket...på gården i lekpark och promenad tur har hunnits med!
Igår blev det Fläskfilégryta Potatis kokta Morötter och Sallad! Gott! Hade kära mor på lunch!

På kvällen mumsade jag och sonen Nachos när barnen sov! Jag hängde i soffan hela kvällen...


Idag hade vi frukostmys i soffan med rostade mackor och film!

Tog en tur till en lekpark och hade med fika....solen sken men det var lite kyligt...

Lek hemma på gården och sen var det lunchdags....hmmmm
Orkade inte göra mat...skickade sonen att köpa Mc Donalds...var ju uppskattat av barnen i alla fall =)


Har fått mig en promenad och nu blir det soffan med en kopp kaffe och tidningen....tänker ha soffläge hela kvällen för nu är jag trött...brasan tänd och ljus ska tändas!
Ha en fin kväll! /
Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: