gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Mycke barn blir det....

Kategori: Allmänt

Haft en bra dag med barnen ....ute och inne...ute var skönt! Njuter så länge man slipper frysa!
Idag blev det Köttbullar (Hmm  Konsums...fusk) Potatis Bruna bönor för mig och gräddsås till barnen!

Får bli hemgjorda nästa gång....ingen höjdare med köpta alls.....

Sen var jag till Erikshjälpen och fyndade...köpte ett litet bord med bänkar till barnen att leka vid ute och äta mellanmål vid =)

Ikväll har jag varit "Barnvakt" till 3 Guldkorn....inte ofta jag ställer upp på sånt längre...men gör vissa undantag =) De sov så sött när jag åkte hem!

Har hängt en tvätt!!! Tvättmaskinen är alltså på plats! Så skönt!
Tagit mig mackor och thé...nu blir det kort stund i soffan innan det är natt....

Ps Inte ätbart = Play Doh..men nästa gång jag bakar kakor får det bli med blå och grön färg =)



Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    Bruna bönor... jag tror jag tycker om det, men det va längesedan och ibland får man köpa färdiga köttbullar även om följden blir att man inte längre är lika välkommen till himlen ;D Eller ja man är välkommen fast man får inte silvervingar man får vita med rost på i kanterna , hahaha



    öööö funderar på vilka vingar jag får då jag i 2 dagar serverat falukorv och snabbmakaroner hahahahahah. Men dom ville ha det juuuuuuu!!

    Sitter även och funderar på om jag rökt något konstigt ;D



    Over & out

    2011-10-20 | 11:34:47
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: