gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Hemgjord Pizza

Kategori: Allmänt

Blev sovmorgon idag...till nio :)
Frukost och ut en tur på stan..kollat på loppis, men inte riktigt min grej- vill bara bli av med saker själv haha :)
Fick kaffe besök!

Sen tog jag en timmes promenad, så skönt ute ju!

Väl hemma kavlade jag uta Pizzadegen som stått och jäst...gjorde en gooo tomatsås, sen blev det Mozzarella, Tomater ,Salami och färsk Basilika på :)

Gjorde även en Pizzasallad med vitkål & morot!

Mätt ...som bara den.....

Snart dags för en promenad i trevligt sällskap!

Hoppas ni har en fin lördag! / Gizze

Kommentarer

  • 4-barnsmorsan från himmelohelvete säger:

    Såg dig allt förut=) Älskar din "pippitröja" du hade på dig=)))



    trevlig helg kramis



    ps mailar dig snart....

    2011-09-17 | 20:32:59
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.com

Kommentera inlägget här: