gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Mârtenshelg

Kategori: Allmänt

Ja det är det i morgon....klart man ska ta sig några vändor på stan..även om jag inte ska handla nåt speciellt...men kul att se folk i alla fall...

Kålsoppan kan jag vara utan- nog för att det är gott, men inget viktigt..

Dagarna går snabbt...har ätit...som ni nog förstår... :)

Köttbullar och Makaroner...

Fiskpinnar & Mos.....

Bakat gott bröd... (Ska snart ta mig såna mackor med lite O´boy :)

Spagetti Carbonara.....gott :)

Tycker att jag klarat mig bra..och inte stoppat i mig nåt hela tiden - ( i två dar) men nu har jag varit till affären...
Beslutsångest som slutade med TVÅ Chipspåsar.....Hmmmm

Får se vem det blir....Chips & Dipp till Robinson blir det i alla fall :)
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: