gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Tomt..

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en lång dag...
En dag med sorg , tårar, mycket känslor..ett avslut och en ny start ...Så ser livet ut...man ska vara glad för varje dag..
Det var fint..väldigt fint, men ack så tufft.

Tog mig sen en promenad...behövde det för att rensa lite i huvet...
Gick och träffade små guldkorn! Såna som gör livet värt att leva!

Var ikväll så trött att jag ...jo jag åkte själv och köpte mig mat på Sibylla....

Sen blev det en Gin & Tonic...gott...

Har inte orkat få nåt gjort..suttit framför datorn...pratat med sonen...
I morgon är en stor dag för honom- han ska på fiskeresa...
Som tur är får jag hit kära mor på ett besök..
Och får hit små guldkorn!
Helgen räddad :)

Hoppas ni alla har det bra..och var rädda om varann..
Nu spelar de Chris Medina, och mina tårar rinner...
/ Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    Åh massa kramar. Livet är grymt. Varför måste vissa lämna och andra stanna?? Var rädd om dig och mys med guldklimparna. De är framtiden och ljuset. Kram i mängd.

    2011-09-03 | 07:09:10
    Bloggadress: http://petterlola.blogg.se/

Kommentera inlägget här: