gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Ute på vift...

Kategori: Allmänt

Ja jag tog mig en tur...  var på Kalas och firade en god tjej på hennes 15årsdag i måndags :)
Bjöds på så mycket gott!


Hon hade själv bakat de goda choklad kakorna...tror det var recept från Leila...Mums :)

Sen drog jag direkt till min kära mor....varit där två nätter....Vi har haft det så mysigt - ätit gott - druckit gott- hälsat på min moster och shoppat lite!

Lax- Ratatouille- Potatis :)

Vi delade en flaska så gott vin "Raccolto" - Ekologiskt från Sicilien! ( Tackar min goda vän för detta goda vin)

Igår blev det Rosé Bubbel Chips & Godis...till tv:n....efter att ha ätit....

Pizza....Gott :)

Idag tog jag med min gamla 50tals Damcykel hem som ska säljas...
Regnet vräker ner och några smällar har det också varit...kaffet är urdrucket..och jag ska åka och handla...sen fixa till Loppisen på söndag!

Önskar alla en fin dag trots regnet :)  / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: